۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

اختصاص ۶.۶ میلیارد ریال برای ساخت پارک ساحلی بندر هندیجان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر هندیجان گفت: ۶.۶ میلیارد ریال برای ساخت پارک ساحلی هندیجان اختصاص یافته است که از این میزان ۲.۵ میلیارد ریال برای انجام مطالعات کارشناسی هزینه می‌شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۸۰۲
اختصاص ۶.۶ میلیارد ریال برای ساخت پارک ساحلی بندر هندیجان
 
اکرم ندیمی پور در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه مقدمات اولیه و هماهنگی لازم با اداره کل متبوع برای ساخت پارک ساحلی هندیجان انجام شده است افزود: به منظور احداث پارک ساحلی بحرکان اعتبارات لازم تخصیص داده شده و ما هم به صورت جدی پیگیر موضوع هستیم تا این پروژه برای رفاه مردم و جذب توریسم در منطقه گردشگری بحرکان فعال شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر هندیجان بیان کرد: اعتبار تخصیصی برای شروع فاز اول پارک ساحلی هندیجان خواهد بود که امید است هرچه سریع‌تر کلنگ زنی این پروژه آغاز شود.

ندیمی پور عنوان کرد: ما برای آغاز به کار احداث پارک ساحلی در بندر بحرکان با مشکلاتی ازجمله اختصاص زمین توسط منابع طبیعی مواجه هستیم که امیدواریم زمین مورد نظر در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: صدف‌های موجود در سواحل بحرکان بندر هندیجان خود به خود بر جاذبۀ گردشگری این مکان می‌افزاید. صدف به تنهایی می‌تواند یک جاذبه گردشگری برای هندیجان باشد و باید این سواحل دست نخورده و محفوظ بماند.

هندیجان با ۹۵ کیلومتر ساحل  در زمینۀ  صیادی و تجاری از بنادر فعال خوزستان محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار