۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

نخستین رویداد تقاضامحور صنایع دریایی کشور برگزار شد

مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، "نخستین رویداد تقاضامحور صنایع دریایی" را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۴۶۹۵
 
نخستین رویداد تقاضامحور صنایع دریایی کشور برگزار شد
 
به گزارش خبرنگار مانا، "نخستین رویداد تقاضامحور صنایع دریایی" در روز ۱۲ شهریورماه جاری از سوی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت فنّ بازار بین الملل ایرانیان برگزار شد.
از جمله حامیان این رویداد که در محل "باشگاه کسب و کار دانش بنیان" برگزار شد می‌توان به "معاونت علمی و فنّاوری و فن بازار ملی ایران" اشاره کرد.
بر اساس این گزارش در "نخستین رویداد تقاضامحور صنایع دریایی"، ارائه معکوس (Reverse Pitch) درحوزه‌های ریخته گری، شکل دهی (فورج)، ماشینکاری دقیق، مونتاژ سیستم و مواد پیشرفته به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان عرضه شد.
در این رویداد حدود ۷۰ دسته محصول و مجموعه ارائه شد که ارزش بازار داخلی آن بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با استقبال بازیگران حوزۀ دریایی و حوزۀ ساخت و تولید کشور همراه شد.
شایان ذکر است بر اساس اعلام برگزار‌کنندگان در حاشیۀ "رویداد تقاضا محور صنایع دریایی" بیش از ۴۰ جلسه B۲B  بین صنایع متقاضی و تولید کنندگان و فنّاوران برگزار شد که حاصل آن انعقاد ۱۵ تفاهم نامه همکاری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده است.
همچنین در مراسم افتتاحیه این رویداد، از نرم‌افزار مدیریت دانش دریایی که با حمایت موسسۀ رده‌بندی ایرانیان تهیه شده رونمایی شد.
به گفته سازندگان، این نرم‌افزار با کاربری در حوزه سیستم‌های مدیریت دریایی نظیر MLC، ISPS و ISM (سیستم‌های مدیریت ایمنی، امنیت و کار دریایی) توسعه یافته است.
گفتنی است در حاشیۀ این رویداد نمایشگاه نیازمندی‌های احصاء شده صنایع فعال در حوزۀ پیشرانه‌های دریایی نیز برپا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار