۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

آغاز به کار هتل بین المللی خلیج فارس از دی ماه

هتل بین المللی خلیج فارس واقع در نزدیکی اسکله شهید رجایی بندر عباس، دی ماه امسال پس از حدود دو سال تعطیلی به دلیل بازسازی، فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۴۶۸۹
آغاز به کار هتل بین المللی خلیج فارس از دی ماه
 
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هتل بین المللی خلیج فارس یکی از مهمترین ظرفیت‌های اقامتی استان محسوب می‌شود که حدود دو سال به دلیل بازسازی فعالیت این هتل متوقف شده است.

رضا برومند ادامه داد: بنابه اعلام سرمایه گذار بخش خصوصی، با اتمام عملیات بازسازی دی ماه امسال، شاهد آغاز به کار مجدد هتل بین المللی خلیج فارس خواهیم بود.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، هتل پنج ستاره بین المللی خلیج فارس با فاصله ۲۵ کیلومتری از بندرعباس واقع در خون سرخ، قلب مرکز صنعتی بندر عباس و در نزدیکی اسکله‌ها از جمله بندر شهید رجایی واقع شده است.

وی با اشاره به اهمیت این هتل در پذیرایی از تجار و گردشگران خاطرنشان ساخت: آغاز به کار مجدد این هتل نقش مهمی در توسعه توریسم دریایی و ساحلی منطقه خواهد داشت.

این مقام مسئول در بندرعباس با اشاره به اینکه افتتاح هتل بین المللی خلیج فارس، ظرفیت اقامتی استان را افزایش خواهد داد، یادآور شد: هم اکنون گردشگران ورودی به شهرستان بندرعباس می‌توانند در ۱۸ هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه اقامت داشته باشند.

برومند، خاطرنشان ساخت: در بندرعباس هتل‌های با درجات مختلف سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره به گردشگران خدمات رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد: همچنین با توجه به پیش بینی ورود حجم انبوه مسافران ورودی در ایام پیک سفر به بندرعباس از ظرفیت مدارس و مهمانسرا‌های ادارات مختلف دولتی نیز برای اسکان گردشگران بهره خواهیم گرفت.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان یادآور شد: همچنین این امکان برای برپایی کمپ در پارک‌های بزرگ ساحلی بندرعباس برای مسافران وجود دارد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان همچنین به ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در نقاط مختلف ساحلی و جزایر استان جهت توسعه زیرساخت‌های اقامتی استان اشاره کرد بیان داشت: اقامتگاه‌های بوم گردی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

برومند با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از سرمایه گذاران علاقه‌مند به ساخت هتل و هتل آپارتمان در استان حمایت خواهد کرد، اذعان داشت: امیدواریم به زودی شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت هتل سازی استان به ویژه درسواحل و جزایر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی کلان انجام شده مبنی بر جذب ۱۰ میلیون نفر گردشگر در سال گفت: این امر نیازمند تامین زیرساخت‌های گردشگری است که در راس آن ایجاد مکان اقامتی برای اسکان گردشگران قرار دارد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، یادآور شد: در همین راستا حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص اعطای تسهیلات و نیز تسریع در روند صدور مجوز‌های لازم انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار