۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

انگلیس مجبور به افزایش بودجه دریایی برگزیت شد

انگلیس مجبور به افزایش بودجه دریایی برگزیت شد
اعتراض جامعۀ دریایی انگلیس به بودجه محدود ۶ میلیون دلاری اجرای برگزیت در بنادر، این کشور را وادار ساخت تا ۳۶ میلیون دلار دیگر به حجم سرمایه‌گذاری اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۴۶۶۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، وزارت حمل و نقل انگلیس در این زمینه اعلام کرد در پی اعتراض فعالان و اپراتور‌های بندری به بودجۀ اختصاص یافته قبلی به منظور ارتقای زیر ساخت‌ها‌ی بندری ۳۶ میلیون دلار دیگر به بودجۀ اختصاص یافته قبلی افزوده شد.

"Grant Shapps" وزیر حمل و نقل نیز با صدور بیانیه‌ای در این زمینه گفت: از آنجایی که انگلیس قصد دارد پس از اجرای برگزیت تجارت جهانی خود را توسعه دهد به همین جهت تاب‌آوری مراکز تجاری دریایی برای ما بسیار مهم‌تر از گذشته است به همین منظور برای افزایش ظرفیت و کار‌آیی بنادر با بودجه اختصاص یافته، آیندۀ آنها را پس از اجرای برگزیت تضمین می‌کنیم.

در همین حال انجمن بنادر انگلیس نیز ضمن استقبال از افزایش بودجه یاد‌آور شد: توافق بین انگلیس و اتحادیۀ اروپا بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد اختلال در مرز‌های آبی این کشور شد.

"Richard Ballantyne" رئیس اجرایی انجمن بنادر انگلیس گفت: ما هنوز امیدواریم که انگلیس و اتحادیۀ اروپا می‌توانند قبل از مهلت مقرر به یک توافق معقول برسند که این امر هم به نفع انگلیس و هم اتحادیۀ اروپا است؛ و از تحمیل هزینه‌های اضافه جلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار