۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

آمادگی کامل بنادر ایران برای جذب سرمایه گذار خارجی

آمادگی کامل بنادر ایران برای جذب سرمایه گذار خارجی
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار با مدیران ارشد بندر نینگبو؛ چهارمین بندر برتر دنیا، به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بنادر کشورمان اشاره و اعلام کرد: بنادر ایران از آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذار خارجی برخوردارند.
کد خبر: ۸۴۶۳۳
به گزارش مانا، این دیدار در راستای عملکرد بسیار مناسب بندر نینگبو در سال جاری و سال گذشته انجام شد و البته بندر مذکور سومین بندر برتر چین و چهارمین بندر برتر جهان است.
در جریان این دیدار مدیران ارشد بندر نینگبو؛ گزارش کاملی از توانمندی‌ها، عملکرد، سیستم مدیریت الکترونیک عملیات و ساختار مدیریتی این بندر ارائه کردند.
همچنین محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشکر از استقبال خوب مجموعه بندر نینگبو، عملکرد و پتانسیل‌های این بندر را تحسین کرد و از علاقمندی سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان نسبت به عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین بندر شهیدرجایی و بندر نینگبو خبر داد.
راستاد؛ همچنین به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بنادر کشور اشاره و اعلام کرد که بنادر ایران از آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاری خارجی برخوردارند.
گفتنی است بندر نینگبو چین دارای شش ترمینال اصلی است که مجموع عملکرد این ترمینال‌ها، بندر نینگبو را به این جایگاه در بین بنادر چین و بنادر جهان رسانده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار