۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

سرمایه‌گذاری کلان کرۀ جنوبی برای توسعه ۱۲ بندر

دولت کرۀ جنوبی با برنامه ریزی گسترده تصمیم دارد با افزایش سرمایه‌گذاری بندر بوسان را از ششمین بندر بزرگ جهان به سومین بندر جهان تا سال ۲۰۴۰ برساند و در این ارتباط ظرفیت حمل و نقلی ۱۱ بندر خود را نیز افزایش دهد.
کد خبر: ۸۴۶۳۰
سرمایه‌گذاری کلان کرۀ جنوبی برای توسعه ۱۲ بندر
 
به گزارش گروه بین الملل مانا خبرگزاری رسمی Yonhap اعلام کرد: علاوه بر سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت بار در بندر بوسان ۱۱ بندر این کشور نیز تا سال ۲۰۴۰ توسعه خواهد یافت.

در این ارتباط "Moon Seong-hyeok" وزیر اقیانوس‌ها و شیلات کرۀ جنوبی گفت: تا کنون ۴۱ تریلیون وون معادل ۳۵ میلیارد دلار برای افزایش ظرفیت بنادر هزینه شده است که در این ارتباط دولت تصمیم دارد ۱۶ تریلیون وون و بخش خصوصی ۲۵ تریلیون وون سرمایه گذاری کند.

وی افزود: با افزایش حجم سرمایه گذاری ظرفیت سالانه این بنادر از ۱.۳۲ میلیارد تن در سال ۲۰۱۷ به ۱.۸۵ میلیارد تن در سال ۲۰۴۰ خواهد رسید.

 به گفتۀ "Moon Seong-hyeok" عمده‌ترین سرمایه گذاری کرۀ جنوبی در بندر بوسان خواهد بود که تصمیم دارد آن را به مگاپورت تبدیل کند تا توانایی پهلوگیری کشتی‌های کانتینری به ظرفیت ۲۵ هزار TEU را داشته باشد.

وزیر اقیانوس‌ها و شیلات کرۀ جنوبی در جمع خبرنگاران یادآور شد: بندر بوسان را تا سال ۲۰۴۰ از ردۀ ششم به ردۀ سوم تبدیل خواهیم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار