۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی صادرات از بندر چابهار

رشد ۱۰۰ درصدی صادرات از بندر چابهار
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: میانگین افزایش صادرات کالا‌های غیرنفتی در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۴۶۲۶
به گزارش مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار اظهار کرد: افزایش کیفیت و کاهش زمان فرآیند تخلیه و بارگیری کالا در بندر از موضوعات مهمی است که برای صاحبان بار و کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
بهروز آقایی با بیان اینکه بندر چابهار در سال جاری در این خصوص عملکرد مثبت و رو به رشدی را تجربه می‌کند، گفت: تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش صادرات از بندر چابهار بیان کرد: صادرات کالا‌های غیرنفتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۰ درصد افزایش داشته که این مهم نشان از بازاریابی مستمر و جذب تجار و صاحبان کالا در داخل و خارج از کشور است.
آقایی یادآور شد: رشد صادرات از جمله مقوله‌هایی است که نشانگر تولید ثروت در کشور است و افزایش دو برابری آن در بندر چابهار بسیار امیدوار کننده است.
وی همچنین درخصوص تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی اعلام کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز رشد ۱۰۶ درصدی را شاهد هستیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تردد شناور‌های با ظرفیت بیشتر از یک هزار تن نیز تا پایان مردادماه سال جاری بیش از ۲۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار