۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تحرکات دشمن شبانه روزی پایش می‌شود

تحرکات دشمن شبانه روزی پایش می‌شود
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های دشمن به علت ترس از اقتدار جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ مایل دورتر از آب‌های سرزمینی ما مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۸۴۵۴۲

به گزارش خبرنگار مانا، دریادار حسین خانزادی در مراسم گرامی‌داشت روز دریانورد و روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش طی سال گذشته ۱۳ ناگروه رزمی به دریا اعزام کرده است، تصریح کرد: با فضا سازی استکبار برای القاء ناامنی در آب‌های منطقه، دو برابر سال های قبل و با اعزام ۱۳ ناگروه به صورت شبانه روزی به پایش دریا پرداختیم.
وی با تاکید بر اینکه این ماموریت ها تحت شرائط رزمی و آمادگی کامل عملیاتی صورت گرفت، افزود: طی این مدت ۵۰۰ روز دریانوردی انجام شد تا امنیت لازم برای فعالیت جامعه دریانوردی کشور فراهم شود.
دریادار خانزادی با بیان اینکه دزدان دریایی واقعی یعنی، آمریکا، انگلیس و رژیم صهونیستی با ترس از ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران ۳۰۰ مایل دورتر از آب‌های ایران حضور دارند، خاطر نشان کرد: دشمنان با فریبکاری سعی دارند منطقه را امن جلوه دهند اما نیروهای راهبردی دریایی جمهوری اسلامی ایران با تلاش خود این فریبکاری را خنثی کردند.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش پرسنل نیروی دریایی ارتش را برای ایجاد امنیت در منطقه را ۲۴ ساعته اعلام کرد و گفت: تیم گسترده ای از اطلاعاتی، موشکی، جنگ الکترونیک و...پایش شبانه روزی دریا را بر عهده دارند تا هر تحرکی را در اسرع وقت پاسخ دهند.
وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بخواهد به منافع جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند امکان فرار نخواهند داشت، بیان کرد: منافع و تجهیزات دشمن در دسترس ماست و پاسخ ما سخت خواهد بود.
شایان ذکر است، همایش گرامی‌داشت روز دریانورد و روز جهانی دریانوردی، امروز(یکشنبه)در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار