۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

بازدید مدیر منطقه ویژه اقتصادی آستراخان روسیه از بندر چابهار

بازدید مدیر منطقه ویژه اقتصادی آستراخان روسیه از بندر چابهار
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی آستراخان روسیه گفت: برنامۀ دولت روسیه و تأکید شخص رئیس جمهور پوتین، استفاده از بندر چابهار در انتقال کالا به سایر کشورها به خصوص شبه قاره هند است.
کد خبر: ۸۴۵۲۷

به گزارش مانا، یلوشکین سرگی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی آستراخان روسیه طی بازدید از امکانات و زیرساخت های بندر چابهار با اشاره به اهمیت و نقش بندر چابهار در اتصال بنادر حاشیه دریای خزر به اقیانوس هند گفت: برنامۀ دولت روسیه و تأکید شخص رئیس جمهور پوتین، استفاده از بندر چابهار در انتقال کالا به سایر کشورها خصوصاً شبه قاره هند و همچنین سرمایه گذاری در زمینه ایجاد و ساخت ترمینال اختصاصی از قبیل ترمینال اختصاصی کانتینر و فله مایع در بندر شهید بهشتی است.

در این بازدید، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ضمن معرفی ظرفیت‌ها، زیرساخت‌های ایجاد شده، تخفیفات و تشویقات برای صاحبان کالا و سرمایه گذاران در بندر تأکید کرد: هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری و انتقال کالا از طریق بندر چابهار برای صاحبان کالا و سرمایه گذاران روس در این بندر وجود ندارد.

 در این بازدید میلوشکین سرگی را تاهیر الیف مدیرعامل شرکت مرفی(MURPHY) یکی از شرکت های بزرگ فورواردر در زمینۀ انتقال و جابه‌جایی کالا در دریای خزر همراهی می کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار