۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییر کرد

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تغییر کرد و «نعمت الله ایزدی» به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
کد خبر: ۸۴۵۰۲
مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییر کرد
 
به گزارش مانا، در حکم ایزدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی جناب‌عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می‌شوید. با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید، ضرورت دارد، صندوق بازنشستگی کشوری به مثابه ذخیره و پس‌انداز طولانی‌مدت جمع کثیری از بازنشستگان عزیز کشور، ضمن اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر عالمانه، به جایگاه واقعی خود در پایداری همه جانبه به ویژه عدم نیاز به استفاده از بودجۀ عمومی و ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان عزیز برگردد.  
در ادامه این حکم آمده است: این مهم با برنامه‌ریزی صحیح و با تکیه بر قانون‌مداری و شفافیت و نیز نظارت مستمر امور و توجه به مصالح بازنشستگان محقق خواهد شد.  
لازم به توضیح است پیش از این سید میعاد صالحی مسئولیت مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشور را به عهده داشت که پس از این تغییرات، با حکم وزیر تعاون به عنوان مشاور علمی و فناّوری وزیر تعاون منصوب شد.
در حکم صالحی آمده است: جناب آقای " میعاد صالحی "  با توجه به جایگاه خطیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درپیش برد اهداف توسعه‌ای کشور، ضرورت شناخت عمیق‌تر تحولات دنیای فناّوری و اتخاذ سیاست‌های هماهنگ حق پیشبرد مأموریت‌ها و برنامه‌های محوله، به ویژه بهره گیری از ظرفیت‌های این مهم درنهادینه سازی راهبرد " شفافیت " در ارکان مختلف وزارتخانه، بیش از پیش مطمح نظراست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار