۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

بندر رتردام به بنادر هوشمند جهان متصل می‌شود

بندر رتردام به بنادر هوشمند جهان متصل می‌شود
بندر رتردام هلند که چندی پیش اعلام کرد زیر ساخت‌های لازم را برای راه اندازی یک بندر هوشمند آماده کرده است و ایجاد بندر هوشمند در این کشور کلید خورد، برنامۀ جدیدی به نام Pronto را برای اتصال به سایر بنادر جهان راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۴۴۹۱
به گزارش گروه بین الملل مانا، در اولین مرحله نرم افزار Pronto با شرکای استراتژیک این بندر شامل Shell، A.P. Moller – Maersk متصل شده و سیستم‌های یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کنند.

به گفتۀ مسئولان این بندر این برنامه مشارکت استراتژیکی را با بنادر و شرکت‌های حمل‌و‌نقل و ترمینال‌ها فراهم می‌کند تا به جاه طلبی‌های بندر رتردام کمک کند که به هوشمند‌ترین بندر جهان تبدیل شود

با استفاده از این نرم افزار بندر رتردام به یک درگاه هوشمند و دیجیتال تبدیل شده که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به بنادر دیگر متصل شود.
"Grahaeme Henderson" معاون حمل و نقل و دریانوردی Shell در زمینۀ همکاری با این بندر گفت: همکاری با این بندر باعث شده یک مرکز دیجیتالی ساحلی ایجاد کنیم تا در۵۰۰ منطقه داده‌ها را در زمان واقعی مدیریت و تجزیه و تحلیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه نرم افزار Pronto  حمل و نقل را بهینه سازی می‌کند یاد آور شد کاهش میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای از دیگر برنامه‌هایی است که  با استفاده از  این نرم افزار به نتیجه می‌رسد.
"Kent Stig Hagbarth" رئیس اجرایی عملیات در A.P. Moller-Maersk در این زمینه گفت: Pronto ما را قادر می‌سازد تا به نفع مشتریان وارد عمل شده و آنها اطمینان حاصل کنند کالاهایشان با برنامه‌ریزی کامل و بدون تلف کردن وقت اضافی سر موعد مقرر تحویل خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار