۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

رونق حمل و نقل فله با سرمایه گذاری ۲۸۵ میلیارد دلاری هند

رونق حمل و نقل فله با سرمایه گذاری ۲۸۵ میلیارد دلاری هند
سرمایه گذاری عظیم هند برای واردات و تولید زغال سنگ باعث رونق حمل و نقل فله می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۸۵
به گزارش گروه بین الملل مانا، مشاور  موسسه Drewry با اشاره به این مطلب یادآور شد: از آنجایی‌که نیروگاه‌ها، صنعت فولاد و صنعت سیمان هند از زغال سنگ استفاده می‌کنند به همین جهت این کشور تصمیم گرفته سرمایه گذاری کلانی را در بخش زیرساخت‌های مربوط به تقاضای زغال سنگ انجام دهد؛ که این کار به رونق حمل و نقل فله خشک کمک خواهد کرد.
در این راستا مشاور موسسه Drewry با استناد به سخنان وزیر دارایی هند استناد کرد که چندی پیش ضمن تشریح بودجه مربوط به دستگاه‌های مختلف اعلام کرد تصمیم داریم در پنج  سال آینده ۲۸۵  میلیارد دلار برای زیر ساخت‌های مربوط به تقاضای زغال سنگ سرمایه گذاری  کنیم که این رقم نسبت به قبل بیش از ۱۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
بر اساس گزارش Drewry ابتکار کشور هند در تقویت زیر ساخت‌های مربوط به واردات زغال سنگ باعث افزایش تولید فولاد و سیمان و نیروگاه‌ها خواهد شد  به گونه‌ای که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹  تولید سیمان  این کشور به بیش از ۳۳۷ میلیون تن افزایش یافته  که نسبت به سال مالی قبل از آن ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.
این گزارش حاکی است تا ماه می ۲۰۱۹ تولید زغال سنگ داخلی هند پنج درصد و واردات آن ۲۹ درصد افزایش یافت.
در پایان گزارش Drewry آمده است این حجم سرمایه گذاری هند در زیرساخت‌های زغال سنگ ضمن افزایش واردات این محصول به رونق حمل و نقل بخش فله نیز کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار