۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

بزرگترین کشتی هیبریدی قابل شارژ جهان تحویل داده شد

بزرگترین کشتی هیبریدی قابل شارژ جهان تحویل داده شد
گروه کشتی سازی Ulstein Verft نروژ بزرگترین کشتی هیبریدی قابل شارژ (plug-in hybrid) جهان را تحویل داده است.
کد خبر: ۸۴۴۱۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، گروه کشتی سازی Ulstein Verft نروژ بزرگترین شناور هیبریدی پلاگین (plug-in hybrid) جهان، موسوم به Color Hybrid را به شرکت کروز و مسافربری Color Line هموطن تحویل داده است. این شناور با طول ۱۶۰ متر و عرض ۲۷.۱ متر قادر به پذیرش دو هزار نفر مسافر و ۵۰۰ خودرو است.
این گزارش ادامه داد: Color Hybrid راه حل‌های جدید برای کاهش صدا و انتشارات آلودگی‌ها را معرفی و همچنین ظرفیت بیشتری را در مسیر نروژ و سودان فراهم خواهد کرد.
شایان ذکراست: Color Hybrid یک شناور هیبریدی قابل شارژ است، به طوری که باتری‌های پنج مگاوات می‌توانند با قدرت و نیروی سازگار با محیط زیست از نیروی الکتریکی کنارِ ساحل در بندر Sandefjord نروژ شارژ شوند.
نکتۀ قابل توجه اینکه این شناور می‌تواند به داخل و خارج از آبدره (شاخابهٔ باریک و ژرفی از دریا که در خشکی پیش رفته باشد) بندر Sandefjord تردد کند، بدون اینکه انتشارات یا گاز‌های محیطی مضر، ترکیبات نیتروژن و سولفور را تولید کند.  در حقیقت، ساخت بدنه ایده آل به کشتی کمک می‌کند تا کم مصرف و سازگار با محیط زیست باشد.
"Trond Kleivdal" مدیرعامل کشتیرانی کروز و مسافربری Color Line در این خصوص گفت: ساخت بزرگترین شناور هیبریدی قابل شارژ هم راستا با جاه طلبی‌های شرکت، برای توسعۀ بیشتر راه حل‌هایِ پایدار و دوستدارمحیط زیست است.
 "Gunvor Ulstein" مدیرعامل گروه کشتی سازی Ulstein از اینکه کشتی برای عملیات آماده است و مسافران به زودی تجربۀ سفر با Color Hybrid را خواهند داشت، ابراز خرسندی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار