۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

هلدینگ ONE در مسیر سوددهی قرار گرفت

هلدینگ ONE در مسیر سوددهی قرار گرفت
شرکت هلدینگ ONE خبر از کسب سود پنج میلیون دلاری در سه ماهۀ نخست سال مالی جاری منتهی به ۳۰ ژوئن داد.
کد خبر: ۸۴۳۹۰
به گزارش گروه بین الملل مانا، هلدینگ مشترک سه شرکت بزرگ کشتیرانی ژاپن موسوم به (One Network Express  (ONE خبر از کسب سود پنج میلیون دلاری در سه ماهه نخست سال مالی جاری منتهی به سی ام ژوئن داد، درحالی که در مدت مشابه سال گذشته ضرر مالی ۱۲۰ میلیون دلاری به ثبت رسیده بود، ناگفته نماند به دلیل کمبود نیروی کار و مسائل فنی، هلدینگ مشترک ONE متحمل ضرر ۵۸۹ میلیون دلاری در سال مالی گذشته شد.
لازم به ذکر است: به دنبال بهبود جابه جایی و ضریب بارگیری، درآمد شرکت هلدینگ ONE با رسیدن به دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار روند افزایشی ۳۱ درصدی سال به سال را به نمایش گذاشت.
در ادامه این گزارش آمده است: همانطور که به قوانین سوخت با سولفور پایین ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم، شرکت هلدینگ ONE اسکرابر‌ها را بر روی برخی از شناور‌های بزرگ خود نصب می‌کند، آلفالاینر برآورد کرده است که از لحاظ تعداد شناور در حدود ۱۶ درصد از ناوگان کشتی کانتینری و از لحاظ ظرفیت حمل ۳۵.۷ درصد از ناوگان تا پایان ماه می‌سال جاری میلادی مجهز به اسکرابر‌ها شده اند.
این گزارش در پایان نوشت: طبق آخرین شمارش، این هلدینگ ناوگانی با ۲۲۴ فروند کشتی کانتینری با ظرفیت کلی حمل یک میلیون و ۵۵۰ هزار TEU را در اختیار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار