۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

تخلیه کشتی کانتینری در بندر چابهار کمتر از یک روز

تخلیه کشتی کانتینری در بندر چابهار کمتر از یک روز
حسین شهدادی با بیان اینکه بندر چابهار مصمم است تا با تخلیه کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی با بالاترین سرعت مانع از افزایش قیمت کالا، حفظ تعادل و جو روانی بازار شود، گفت: تخلیه کشتی کانتینری لاستیک در کمتر از یک روز از اقدامات مؤثر در این زمینه است.
کد خبر: ۸۴۳۷۰
به گزارش مانا، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در خصوص عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار بیان کرد: کشتی «بهداد» حامل کالای اساسی گندم، در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.
حسین شهدادی گفت: این کشتی به صورت کاپوتاژ از بندر امام خمینی به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار بارگیری شده است.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بنادر ایران نقش مهمی در تأمین کالا‌های اساسی مردم دارند و بندر اقیانوسی چابهار نیز از این حیث مستثنا نیست.
شهدادی در ادامه افزود: در راستای افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی‌ها به ویژه کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی در بندر چابهار هستیم تا موجب افزایش رضایت صاحبان بار و کالا باشیم.
وی با اشاره به اهمیت ایمنی و سرعت تخلیه کشتی ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالا‌های اساسی در زندگی مردم، اگر تخلیه این کالا‌ها با سرعت مناسب انجام و به سوی بازار‌های هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزایش قیمت آن در اثر کمبود کالا و موجب تعادل جو روانی بازار می‌شود.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در همین خصوص عملیات تخلیه کشتی کانتینری وارداتی دیگری که محتوی کالای اساسی لاستیک خودرو بود در کمتر از یک روز انجام شد که اقدام تأثیرگذاری در این حوزه محسوب می‌شود.
تخلیه کشتی کانتینری در بندر چابهار کمتر از یک روز
 
تخلیه کشتی کانتینری در بندر چابهار کمتر از یک روز
ارسال نظرات
آخرین اخبار