۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
امروز انجام شد:

معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۳۵۶
به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(یکشنبه) و در محل این مجموعه، جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این جلسه و طی حکم دکتر محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس محمدرضا مدرس خیابانی به عنوان مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب و معرفی شد.
مهندس مدرس خیابانی پس از انجام مراسم معارفه طی سخنانی ضمن تکریم خدمات مدیران عامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این مدیران در مقاطع حساس عهده‌دار وظایف خطیری بوده اند.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به ماموریت مهم گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: در دوره جدید رعایت منافع تمام ذینفعان بر افزایش حقوق مالکانه صاحبان سهام، دولت، تامین کنندگان، کارکنان و اجرای دقیق اصول حاکمیتی شرکتی مورد پیگیری و تاکید خواهد بود.
مهندس مدرس خیابانی در ادامه، اولویت اول گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را توجه کلیه مدیران و کارکنان به گام های بلند پیش رو در جهت تحقق اهداف استراتژیک دانست و افزود: درخواست من از همه مدیران این است که در شرایط حساس کنونی در حوزه کاری خود تلاش مضاعف داشته باشند.
وی لازمۀ این تلاش مضاعف را همکاری، همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر در مسیر فعالیت ها اعلام کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار سلام الله علیهم، فرجام بسیار خوبی را در آینده برای ناوگان ملی در پهنه بین المللی ترسیم نماییم.
شایان ذکر است در این جلسه با حکم دکتر محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، کاپیتان فرشاد شهباز به عنوان نماینده شستا در هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار