۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

سکو‌های گازی پارس جنوبی پایش می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: پایش و تعمیرات اساسی سکو‌های پارس جنوبی تا پیش از فصل پاییز در خلیج فارس استان بوشهر به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۸۴۳۴۷
سکو‌های گازی پارس جنوبی پایش می‌شوند
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد مشکین‌فام در جلسه با رؤسا و سرپرستان بخش عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس درعسلویه اظهار داشت: تولید پایدار گاز هدف مشترک همه کارکنان بخش‌های توسعه و تولید است و تلاش‌ها، هم راستا با این هدف درحال انجام است.
وی تولید حدود ۷۵ درصد از گاز کشور از پارس جنوبی را وظیفه‌ای بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: در این شرایط تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش مهم و راهبری مجموعه و مسئولیت‌هایی که در ابعاد گوناگون برعهده دارند، به کار می‌گیریم.
مشکین فام با یادآوری حادثه سکوی شماره ۹ پارس جنوبی بر ضرورت پایش مجدد و دقیق همه سکو‌های گازی این میدان تأکید کرد و گفت: باتوجه به گزارش‌های دریافت شده امیدواریم تمهیدات لازم در تمامی سکو‌های پارس جنوبی تا پیش از پاییز جهت تحقق تولید پایدار در فصل زمستان لحاظ شود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، حفظ جان کارکنان این سکو را مهمترین دغدغه در حادثه یاد شده عنوان کرد و افزود: باوجود عملکرد حرفه‌ای و مناسب تیم‌های مستقر و تاسیسات کنترلی سکو در جلوگیری از وسعت این حادثه و رعایت رویه‌های عملیاتی توسط کارکنان، باید سکو‌های جدید و اولیه پارس جنوبی به طور مداوم  پایش شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار