۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

کاهش ۹۵ درصدی گاز‌های گلخانه‌ای با انرژی هیبریدی

نروژ و سوئیس تصمیم گرفته اند با همکاری یکدیگر انرژی هیبریدی را در اختیار شرکای دریایی خویش قرار دهند.
کد خبر: ۸۴۲۹۸
کاهش ۹۵ درصدی گاز‌های گلخانه‌ای با استفاده از انرژی هیبریدی
به گزارش گروه بین الملل مانا، بر این اساس صاحبان صنایع دریایی و اپراتور‌ها می‌توانند سیستم‌های ترکیبی انرژی هیبریدی را بدون تحمل هزینه‌های ابتدایی دریافت کرده و هزینه آن‌ها را ماهیانه پرداخت کنند.
"Hans-Petter Heggebø" مدیر عامل شرکت Blueday Technology در این زمینه گفت: این نوع انرژی که به انرژی Blueday معروف است می‌تواند مصرف  انرژی را ۲۷ درصد کاهش داده و از میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نیز ۹۵ درصد بکاهد.
به گفته وی برای سرمایه گذاری مشترک این طرح ۵۰ میلیون یورو تامین مالی شده که تصمیم داریم Blueday Technology را به سراسر جهان صادر کنیم.
وی افزود: از آنجایی که معتقدیم صنایع دریایی در حال حاضر با شرایط نامناسب مالی مواجه هستند و بر این اساس کمتر سعی می‌کنند به کاهش گاز‌های گلخانه‌ای مبادرت ورزند، به همین جهت تصمیم گرفته ایم این فناّوری را در اختیار صنایع دریایی قرار دهیم و به جای دریافت هزینه‌های اولیه آن را به صورت آبونمان ماهانه دریافت کنیم.
وی خاطر نشان ساخت: این شرکت در حال حاضر آمادگی دارد با صاحبان صنایع دریایی و اپراتور‌های نفت، گاز، دکل‌های حفاری کشتی‌ها، مراکز آبزی پروری و بخش‌های انرژی ساحلی قرارداد منعقد کرده و هزینه‌های مربوط را پس از ارائه خدمات به صورت  ماهانه پرداخت کند.
وی درپایان گفت: ما معتقدیم این نوع ارائه خدمات به صنایع دریایی کمک می‌کند تا به روند توسعه خود بدون هزینه کردن در سرمایه‌های اولیه فعالیت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار