۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

کشتی‌های هوشمند تاییدیه می‌گیرند

کشتی‌های هوشمند که از طریق سیستم دیجیتالی هدایت می‌شوند، از سوی انجمن طبقه بندی ClassNK تاییدیه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۲۸۶
کشتی‌های هوشمند تاییدیه می‌گیرند
به گزارش گروه بین الملل مانا، این گواهینامه تاکنون برای بیش از ۳۰ کشتی صادر شده و بر اساس گفته مسئولان کشتی سازی Synergy Group، تعداد ۶۰  کشتی دیگر نیز مراحل مختلف دریافت گواهینامه را طی می‌کنند.
بر اساس این گزارش گواهینامه ClassNK برای کشتی‌هایی صادر می‌شود که اکثریت سیستم آن‌ها رایانه‌ای و بر اساس نظارت و تشخیص از راه دور ساخته شده و از این طریق پشتیبانی می‌شوند.
کاپیتان "Rajesh Unni" مدیر عامل شرکت AOT) Alpha Ori Technologies) و مدیر کشتی سازی Synergy Group در این زمینه گفت: فناّوری هر روز در حال تغییر است و کشتی‌های جدید استفاده از رایانه و اینترنت اشیا را به عنوان هدف خود قرار دادند به همین جهت دریافت گواهینامه به شفافیت حمل و نقل، ایمنی و اعتماد مشتریان منجر می‌شود.
وی صاحبان کشتی، مدیران، اپراتور‌های کشتی، مدیران بنادر موسسات ثبت کشتی و کشتی سازان را دعوت کرد تا با دریافت گواهینامه تاییدیه از ایمنی و نظارت مستمر داده‌ها و تصمیمات مبتنی بر قواعد پیروی کنند.
وی گفت: در حال حاضر نرم افزار انحصاری AOT و زیر ساخت‌های مبتنی بر آن در ۵۰۰۰ نقطه قابل استفاده است که اطلاعات جمع آوری شده توسط این سیستم برای همه ذی نفعان قابل دسترسی است.
به گفته وی فناّوری AOT به بهبود ایمنی و کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری کمک شایانی کرده و از سوی دیگر بهینه سازی سوخت و برنامه‌های تعمیر و نگهداری قابل پیش بینی را در اسرع وقت اعلام می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار