۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
وزیر صمت در بازدید از غرفه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جبهه است

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جبهه است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درشرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارد و در خط مقدم جبهه است.
کد خبر: ۸۴۲۷۴
 
به گزارش خبرنگار مانا، رضا رحمانی در بازدید از غرفه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با تاکید بر اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: این مجموعه در خط مقدم جبهه است و باید به زحمات تمام دست اندرکاران آن خدا قوت گفت.
وی با بیان اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نخستین نمونه در نوع خود در خاورمیانه است به رتبه سیزدهم آن در جهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت خوب دکتر محمد سعیدی این مجموعه در وضعیت مطلوب قرار دارد.
وزیر صمت همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در سفارش ساخت انواع شناور به صنایع داخلی را ستود و افزود: امیدواریم این همکاری‌ها در بخش تعمیرات نیز به همین صورت توسعه یابد.
رحمانی در رابطه با مسئله اجرای قانون سوخت کم سولفور در سال ۲۰۲۰ نیز ضمن تاکید بر اینکه وزارت صمت پیگیر تولید این نوع سوخت در کشور است، خاطر نشان کرد: با اقداماتی که وزارت نفت در این زمینه صورت داده است به امید خدا تا پیش از آغاز سال ۲۰۲۰ سوخت کم سولفور در داخل تولید و به دست ناوگان کشتیرانی کشور خواهد رسید.
شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید هم اکنون و تا روز ۳۰ تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار