۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

انتصاب رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر

طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناّوری منصور زراء نژاد عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر معرفی شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۲۶۶
انتصاب رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر
به گزارش خبرنگار مانا، در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از زحمات لطف الله خواجه پور رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شد.
احمد سیاهپوش سرکنسول ایران در بصره در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: عراق مهمترین شریک تجاری و اقتصادی  ایران است و استان بصره به عنوان قطب اقتصادی عراق ۷۵ درصد نفت این کشور را تامین می‌کند بنابراین انتظار داریم تعامل علمی با این استان بیشتر شود زیرا می‌تواند راهبرد‌های استراتژیک ما در منطقه را محکم‌تر کند.
وی افزود:عراق نیازمند مشاوره‌های علمی ایران است و اگر زودتر اقدام نکنیم به زودی کشور دیگری جایگزین جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
سیاهپوش اظهار داشت: دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر می‌تواند با دانشگاه‌های بصره تبادل علمی و فرهنگی داشته باشد بنابراین باید از هر فرصتی برای تعمیق حضور اقتصادی و علمی ایران در عراق استفاده شود.
در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تعدادی از مسئولان محلی، استادان و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.
حدود سه هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا در بیش از ۲۰ رشته مرتبط با علوم دریایی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مشغول به تحصیل هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار