۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

موتور‌های کشتی هم دیجیتالی می‌شوند

موتور‌های کشتی هم دیجیتالی می‌شوند
سه شرکت بزرگ سازنده موتور‌های کشتی شامل MAN, DSME و HSD Engine یک توافقنامه استراتژی برای همکاری در زمینه دیجیتال سازی موتور‌های کشتی امضا کردند.
کد خبر: ۸۴۲۵۷
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت‌های MAN Energy Solutions،  Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering  , ،HSD Engine  بر اساس این توافق قصد دارند چارچوب مشترکی را برای همکاری دیجیتالی در بلند مدت تعیین کنند.
"Brian Østergaard Sørensen" رئیس تحقیق و توسعه در زمینه امضای این توافقنامه گفت: ما مصمم به انتقال سیستم دیجیتالی به صنایع دریایی هستیم و اعتقاد داریم تنها از طریق همکاری و مشارکت با گروه‌های سازنده از یک سو و تامین خواسته‌های مشتریان از سوی دیگر به آرمان‌های واقعی می‌توان دست یافت.
وی افزود: گزینه‌های زیادی را برای همکاری مشترک در بازار دریایی بررسی کردیم که برای تولید دیجیتالی موتور‌های دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها به یک راه حل اساسی همکاری دست یافتیم.
به گفته وی هرکدام از این شرکت‌ها قرار است بخشی از تجهیزات مربوط به موتورآلات دیجیتالی کشتی را فراهم کرده و در قالب یک پلتفرم هوشمند به جامعه دریایی ارائه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار