۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

امداد و نجات دو شناور در آب های بوشهر

امداد و نجات دو شناور در آب های بوشهر
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد و نجات شناور کوروش دو با موفقیت، انجام شد.
کد خبر: ۸۴۲۳۶
به گزارش مانا، احسان گلستانی با بیان این مطلب، گفت: در پی اعلام اضطرار شناور مذکور که از سکوی نفتی فروزان به طرف جزیره کیش در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه، مبنی بر آبگرفتگی شدید شناور و احتمال غرق شدن، بلافاصله هماهنگی لازم انجام و شناور ناجی ۱۸ به  موقعیت اعزام شد.
طالب نژاد افزود: با رسیدن ناجی ۱۸ به موقعیت اعلام شده و پس از انجام اقدامات اولیه و تحویل پمپ تخلیه آب، به صورت آماده باش در کنار شناور مضطر ماند  و پس از اطمینان از رفع خطر و کنترل آبگرفتگی به موقعیت خود در اسکله بندر عسلویه بازگشت.
عملیات امداد پزشکی به خدمه یدک کش بهادر ۱۰۱
محمد قاسمی؛ معاون دریایی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور بهادر ۱۰۱، با موفقیت انجام شد.
وی افزود: در پی اعلام شناور مذکور که از کشور کویت به سمت بندر بوشهر در حال حرکت بود  به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر نیاز فوری به امداد پزشکی یک نفر از خدمه،  بلافاصله هماهنگی لازم  بعمل آمد و شناور هادی ۵  به موقعیت اعزام شد.
قاسمی تصریح کرد: با رسیدن شناور هادی ۵ به موقعیت و انجام اقدامات اولیه، فرد بیمار تحویل گرفته شد و در اسکله   بندر بوشهر تحویل عوامل اورژانس مستقر برروی اسکله شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار