۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
روز بیستم تیر و در نوشهر:

همایش "آموزش، گام نخست در ایمنی" برگزار شد

همایش "آموزش، گام نخست در ایمنی" برگزار شد
همایش" آموزش، گام نخست در ایمنی" در نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۲۱۷
به گزارش خبرنگار مانا، روز پنجشنبه بیستم تیرماه جاری، همایش "آموزش، گام نخست در ایمنی" در محل دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.
دبیرخانه این همایش آموزشی یک روزه هدف از برگزاری آن را هویت بخشی به آموزش ایمنی به عنوان مهمترین رکن و بررسی نقش آموزش در ارتقا فرهنگ ایمنی اعلام کرده بود.
بر اساس اعلام این دبیرخانه، همایش "آموزش، گام نخست در ایمنی" در هفت محور مختلف از جمله: آموزش، ایمنی و اسناد بالادستی؛ آموزش، پیش بینی و پیشگیری از سوانح و حوادث دریایی و آموزش، روش‌ها و فناّوری‌های نوین ایمنی دریا، پذیرای مقالات اندیشمندان و فعالان حوزه دریایی کشور بود.
طبق اعلام برگزار کنندگان، در هفت محور اعلام شده از سوی دبیرخانه، مجموعا ۳۵ مقاله جهت ارائه در همایش برگزیده شدند و در پنل‌های مختلف ضمن ارائه، مورد داوری قرار گرفتند.
بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، در نهایت مقاله "بهرام ابراهیمی" در بخش آموزش، ایمنی و سلامت فردی و شغلی از سوی داروان به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.
شایان ذکر است، "بهرام ابراهیمی" از نیرو‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است و مدیریت آموزش و استاندارد‌های شرکت تامین نیرو این مجموعه را برعهده دارد.
همچنین مدیر پژوهش موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان داور برتر همایش " آموزش، گام نخست در ایمنی" انتخاب شد.
لازم به ذکر در این همایش جمعی از مقامات لشکری و کشوری از جمله فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از جمله مدیر شرکت تامین نیرو این مجموعه، فرماندار و امام جمعه نوشهر، برخی از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و برخی مدیران شرکت ها، سازمان‌ها و نهاد‌های حوزه دریایی کشور حضور داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار