۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

توقیف 2.5 تن مواد مخدر در مناطق دریایی خوزستان

فرماندار خرمشهر گفت: سا گذشته 2.5 تن انواع مواد مخدر که از طریق دریا(خلیج فارس) وارد آب های ساحلی خوزستان و سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شده بود که توسط ماموران دریابانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان کشف و ضبط شده است.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۱۷۸

توقیف 2.5 تن مواد مخدر در مناطق دریایی خوزستان

به گزارش خبرنگارمانا، کوروش مودت در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خرمشهر افزود: قاچاقچیان، مواد مخدر را از افغانستان به ساحل می رسانند که بخشی از آن  از طریق خلیج فارس به خوزستان منتقل می شود.

وی با تاکید بر هوشیاری ماموران دریابانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر برای مختل کردن ترانزیت مواد مخدر از دریا اظهار داشت: قاچاقچیان از سال ها پیش راه دریا را برای مقاصد شوم خود انتخاب کرده اند ولی موفقیت چندانی در این راه به دست نیاورده اند.

فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه مسیرهای ترانزیت مواد مخدر شناسایی شده و مأموران دریابانی با تمرکز و حضور بیشتر راه را بر فعالیت قاچاقچیان بسته اند افزود: مسیرهای دریایی برای حمل و ترانزیت مواد مخدر باید ناامن شود.

مودت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با مواد مخدر هزینه های زیادی پرداخت کرده است و هم اکنون در زمین و دریا با قاچاق مواد مخدر مبارزه می کند.

وی بر تجهیز امکانات دریابانی برای شناسایی باندهای مواد مخدر در مناطق دریایی تاکید کرد.

استاندار خوزستان چندی پیش نیز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر مسدود سازی و ناامن کردن مسیرهای ترانزیت مواد مخدر در مناطق دریایی و ساحلی خوزستان تاکید کرده بود.

در سال جاری دست کم 12محموله مواد مخدر در مناطق ساحلی خوزستان کشف و ضبط شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار