۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

روغن های دریایی سازگار با قانون 2020 تولید می شود

روغن موتور کشتی مطابق با الزامات قانون 2020 به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به موتورآلات کشتی تولید می شود.
کد خبر: ۸۴۱۶۶

روغن های دریایی سازگار با قانون 2020 تولید می شود

به گزارش گروه بین الملل مانا، "Luca Volta" مدیر بخش سرمایه گذاری دریایی ExxonMobil با اعلام این مطلب یادآور شد: در پی اعلام آمادگی سازندگان موتور های کشتی به منظور تولید موتورهای  سازگار با محیط زیست و سوخت کم سولفور این شرکت آمادگی خود را برای تولید روغن های دریایی مطابق با قانون اعلام می کند.

وی گفت: با توجه به اینکه  موتورآلات کشتی در صورتی که مطابق سوخت های مورد تایید قانون 2020 IMO  نباشد، صدمات جبران ناپذیری به تجهیزات موتوری و مهندسی کشتی وارد می کند. به همین جهت در صدد تولید روغن دریایی مطابق با قوانین و استانداردهای IMO هستیم که به زودی به بازار می آید .

وی گفت: هدف از تولید این روغن ارزیابی دقیق از شرایط و تامین نیاز مشتریان است. قرار است این روغن ها در اکثر بنادر جهان به دارندگان کشتی ها تحویل شود.

وی یاد آور شد: طراحان و متخصصان این شرکت ماه ها برای تولید این روغن و توزیع آن از طریق شبکه گسترده جهانی تلاش کردند تا از ورود روغن های غیر استاندارد به بازار مصرف دریایی جلوگیری شود.

به گفته وی با ورود این نوع از روغن های استاندارد نگرانی بسیاری از مالکان کشتی ها برطرف می شود و می توان به جرأت گفت که سوخت کم سولفور با روغن دریایی به پاکیزگی بیش از پیش محیط زیست و اجرای درست قانون کمک شایانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار