۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

توقیف 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های ماهشهر

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از کشف و توقیف 400 هزار لیتر سوخت قاچاق(گازوئیل) در سه ماه نخست جاری در آب های این منطقه خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۱۶۱

توقیف 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های ماهشهر

سرهنگ اکبر راشدنیا در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در این ارتباط 20 فروند شناور حامل سوخت قاچاق توقیف و 50 نفر متهم به قاچاق نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: محموله های سوخت قاچاق قرار بود در بازار سوخت خلیج فارس عرضه شود که با حضور به موقع مأموران دریابانی ماهشهر از خروج این سرمایه های ملی جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر، اختلاف قیمت بهای سوخت در کشور با بهای جهانی آن، کاهش ارزش پول ملی وسواحل طولانی را از دلایل قاچاق سوخت در آب های ماهشهر بیان کرد.  

وی با اشاره به روند رو به افزایش قاچاق سوخت در آب های ماهشهر بر برخورد قاطع و بدون مماشات با پدیده قاچاق سوخت در منطقه تاکید کرد.

سرهنگ راشدنیا تاکید کرد: پایگاه دریابانی ماهشهرهمچون گذشته تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله با پدیده قاچاق به کار خواهد گرفت تا نقش مهمی در حمایت از رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی ایفا کند.

وی گفت: پرسنل دریابانی اعم از وظیفه و کادر از پایین‌ترین تا بالاترین درجه سعی درخدمتی سالم و صادقانه در راستای پیشبرد اهداف مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با قاچاق کالا و سوخت دارند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد‌.

استان خوزستان با 500 کیلومتر ساحل همواره در معرض پدیده قاچاق کالا و سوخت بوده است.

ماموران دریابانی خوزستان پارسال بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب های ساحلی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار