۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

ساخت اولین ترمینال کانتینری دیجیتالی در سنگاپور

ساخت اولین ترمینال کانتینری دیجیتالی در سنگاپور
اولین ترمینال دیجیتالی با استفاده از هوش مصنوعی در بندر Tuas از مراکز عمده تجاری سنگاپور احداث می شود.
کد خبر: ۸۴۱۵۸

به گزارش گروه بین الملل مانا، عملیات اجرایی این بندر دیجیتالی در چهار مرحله به سرانجام خواهد رسید که دومین مرحله طرح توسعه آن چندی پیش با حضور دکتر Lam Pin Min وزیر ارشد امور حمل و نقل سنگاپور و مسئولان بندری آغاز شد .

بر اساس این گزارش با اتمام عملیات مرحله دوم توسعه این بندر، ظرفیت سالانه کانتینری آن به 65 میلیون TEU می رسد که برای اجرای این مرحله 227 میلیون دلار هزینه خواهد شد.

این گزارش حاکی است تمامی سیستم های اتوماسیون، اسکله ها، تجهیزات جابه جایی این بندر با استفاده از هوش مصنوعی، رباتیک و فناوری بلک چین ساخته می شود.

به گفته Lam Pin Min  درعملیات اجرایی فاز دوم روش های کاملا نوآورانه با رعایت مسائل ایمنی، بهره وری بالا، با هدف بهینه سازی فرآیندها و افزایش جریان اطلاعات، آسان تر شدن شیوه های ترخیص و ارسال گزارش های لحظه ای پیش بینی شده که این تسهیلات دیجیتالی تا کنون در این کشور سابقه نداشته است. ناظران پروژه با استفاده از آخرین فناوری دیجیتالی بر ساخت وساز این بندر نظارت خواهند کرد.

این ترمینال پس از تکمیل امکان اتصال به تمامی کشتی ها و ترمینال ها را خواهد داشت و آخرین اطلاعات سهامداران را هر زمان که اراده کنند در اختیار آنها قرار خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار