۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

گسترش روزافزون شرکت های حمل و نقلی دیجیتالی

پیوستن دو شرکت Hapag-Lloyd و ONE به اتحادیه سراسری خطوط دیجیتالی شرکت های حمل و نقل تعداد شرکت های این گروه را به 6 شرکت رساند.
کد خبر: ۸۴۱۴۱

گسترش روزافزون شرکت های حمل و نقلی دیجیتالی

به گزارش گروه بین الملل مانا، اتحادیه شرکت های حمل و نقل دیجیتالی تجاری که توسط شرکت Maersk و IBM تاسیس شده و در ادامه روند آن CMA CGM به آن پیوسته بودند، اخیرا تصمیم گرفتند با همکاری و مشارکت هم بزرگترین شرکت حمل و نقل دیجیتالی جهان را تشکیل دهند.

"Martin Gnass" مدیر عامل فناوری و اطلاعات شرکت  Hapag-Lloyd  در ارتباط با پیوستن این خط کشتیرانی به TradeLens گفت: با تشکیل کنسرسیومی از چهار شرکت بزرگ کانتینری تحول بسیار ضروری در صنعت کانتینری ایجاد شده و به نظر می رسد با افزوده شدن دو شرکت بزرگ به آنها 6 شرکت بزرگ کانتینری بتوانند با گسترش زنجیره های حمل و نقلی ضمن تسریع در تجارت جهانی نیمی از محموله های کانتینری جهان را نیز جابه جا کنند.

وی یاد آور شد: Hapag-Lloyd و ONE با استفاده از شبکه بلک چین نقش مهمی را با اتصال به شبکه TradeLens در زنجیره تامین کالا بازی خواهند کرد که انتظار می رود شرکت های دیگر کانتینری نیز به این گروه ملحق شوند.

مشارکت  شرکت هیوندای کره جنوبی با اتحادیه جهانی

از سوی دیگر شرکت کره ای (Hyundai Merchant Marine (HMM اعلام کرد به اتحادیه حمل و نقل دیجیتالی ONE، Hapag-Lloyd و Yang Ming  پیوسته است.

وی گفت: بر اساس قراردادی که در 19 ژوئن در "تایپه" امضاء شد چهار خط کشتیرانی تصمیم دارند با دستیابی به کشتی های جدید به صنعت دیجیتالی خطوط کانتینری کمک کنند.

"Jeremy Nixon" مدیر عامل شرکت ONE در این زمینه گفت: شرکت HMM کره جنوبی فرصت مناسبی را فراهم می کند تا این اتحادیه به ظرفیت سازی خود ادامه دهد در این ارتباط 12  کشتی کانتینری مگاماکس با ظرفیت 23 هزار TEU  با استفاده از آخرین فناوری به کره جنوبی سفارش داده تا در سه ماهه دوم سال 2020 تحویل دهد. این کشتی ها در خدمت اتحادیه جهانی حمل و نقل دیجیتالی قرار خواهد گرفت.

"Jae-hoon Bae"  مدیر عامل HMM نیز گفت: عضویت در اتحادیه دیجیتالی افتخار زیادی برای ما به شمار می رود .ما متقاعد شده ایم که برای موفقیت هرچه بیشتر و بالا بردن ارزش افزوده از تجربه های ترکیبی اتحادیه، مهارت های استراتژیک و ناوگان رقابتی و متمرکز قوی برخوردار شویم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار