۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

ایجاد اسکله بزرگ گردشگری در بندر شهید حقانی

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از ایجاد اسکله گردشگری بزرگ در بندر شهید حقانی جهت استفاده گردشگرانی که قصد تردد به جزایر خلیج فارس را دارند به عنوان یکی از برنامه های مهم توسعه استان هرمزگان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۴۰

ایجاد اسکله بزرگ گردشگری در بندر شهید حقانی

رضا برومند در گفتگو با خبرنگار مانا بیان داشت: توریسم دریایی بخش مهمی از صنعت گردشگری استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است، بنابراین ایجاد امکانات متناسب با توریسم دریایی همواره در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار دارد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، ادامه داد: نخستین اقدام در این راستا، انجام مطالعات و برنامه ریزی های دقیق جهت توسعه اسکله های گردشگری در نوار ساحلی استان و جزایر خلیج فارس است.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، از ایجاد اسکله گردشگری بزرگ در بندر شهید حقانی جهت استفاده گردشگرانی که قصد تردد به جزایر خلیج فارس را دارند به عنوان یکی از برنامه های مهم توسعه استان هرمزگان در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیشترین تردد گردشگران به جزایر خلیج فارس از طریق بندر شهید حقانی صورت می گیرد، گفت: بنابراین ایجاد یکی از بزرگترین اسکله های گردشگری در بندر شهید حقانی جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگرانی که قصد تردد به جزایر را دارند، بسیار ضروری است.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، این امر با همکاری اداره بنادر و دریانوردی استان به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت اسکله بزرگ گردشگری در بندر شهید حقانی، تحولی بزرگ در توریسم دریایی خلیج فارس به وجود خواهد آورد، اظهار امیدواری کرد: هر چه سریع تر شاهد آغاز عملیات ساخت این اسکله در بندر عباس باشیم.

برومند، یادآور شد: علاوه بر این در نظر داریم در سایر شهرستان های ساحلی استان هرمزگان و نیز جزایر آن نسبت به ایجاد اسکله های استاندارد گردشگری اقدام کنیم.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، بیان داشت: با توجه به همکاری های اداره بنادر و دریانوردی استان در راستای توسعه گرشگری دریایی هرمزگان در قالب کمیته تخصصی توریسم دریایی، انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور، تحول اساسی در این صنعت را در آب های خلیج فارس شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار