۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

تجاوز پهباد آمریکایی به آب های ایران محرز است

تجاوز پهباد آمریکایی به آب های ایران محرز است
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: پهباد منهدم شده آمریکایی چهار مایل به داخل آب های سرزمینی جمهوری اسلامی تجاوز کرده بود.
کد خبر: ۸۴۰۸۹

به گزارش خبرنگار مانا، امیر سرتیپ دوم مجید فخری در حاشیه گرامیداشت روز جهانی هیدروگرافی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس تحقیقات سازمان های مربوطه در کشور پهباد متجاوز آمریکایی به طور قطع به آب های سرزمینی ایران وارد شده بود خاطر نشان کرد: این پهباد در زمان سقوط چهار مایل در داخل آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران قرار داشت و تجاوز کاری آن واضح است.

وی با اشاره به اینکه میزان ورود پهباد آمریکایی به آب های سرزمینی ایران بیش از موقعیت آن در زمان سقوط بوده است تصریح کرد: فشار ضربه موشک مقداری پهباد را از موقعیت حرکتی خود به بیرون منحرف کرده است در غیر اینصورت مقدار ورود آن به آب های سرزمینی ایران بیش از چهار مایل بوده است.

امیر سرتیپ دوم فخری با تاکید بر اینکه آمریکا با توجه به خوی استکباری خود تنها کشور در جهان است که محدوده های آب های سرزمینی کشورها را رعایت نمی کند و هم اکنون نیز با استفاده از هواپیماهای جاسوسی دیگر در تلاش برای جاسوسی از سواحل جنوبی کشور است که این تحرکات از چشمان بیدار پدافندی هوایی کشور پوشیده نیست و دائما رصد می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار