۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

پهلوگیری همزمان چهار کشتی در بندر شهید رجایی

پهلوگیری همزمان چهار کشتی در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلوگیری همزمان چهار فروند کشتی حامل کالای اساسی شامل شکر، روغن و برنج در بندر شهید رجایی گفت: بیش از ۷۳۰ هزار تن کالای اساسی در ۸۰ روز اخیر تخلیه شد.
کد خبر: ۸۴۰۰۶

به گزارش مانا، "اله مراد عفیفی پور" اظهار داشت: در هشتاد روز نخست سال ۹۸، ۲۴ فروند کشتی حامل بیش از ۷۳۰ هزار تن کالای اساسی و ویژه شامل هفت قلم(روغن، برنج،شکر،گوشت منجمد،دام زنده، کود و کاغذ) در بزرگترین بندر تجاری کشور تخلیه شد.

وی افزود: این حجم محموله های تجاری، تقریبا با کل کالای اساسی تخلیه شده در دوازده ماهه سال ۹۷(بیش از ۷۴۰ هزار تن) برابری می کند که یک اقدام مهم  و عملیات گسترده در فعالیت های بندری و دریایی را در بر می گیرد.

عفیفی پور با اشاره به پهلوگیری همزمان چهار فروند کشتی حامل کالای اساسی در  هفته جاری با مجموع محموله بیش از ۱۵۰ هزار تن در این بندر اظهار داشت: علاوه بر کشتی های پهلو گرفته، شناورهایی نیز در لنگرگاه و مسیرهای دریایی منتهی به بندر شهید رجایی با محموله کالاهای اساسی در حرکت هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: شرایط بندر شهید رجایی آماده و مهیا برای خدمات رسانی به کشتی های حامل کالای اساسی است.

عفیفی پور در پایان گفت: خدمات مربوط به پهلو دهی کشتی ها در بزرگترین بندر تجاری ایران بدون نوبت و تخلیه کالاها از این شناورها نیز به صورت ۲۴ساعته انجام می شود.

وی اضافه کرد: ترخیص و خروج کالاها از بندر نیز با همکاری ارگان های همکار در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار