۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

همکاری DNV GL با کونگسبر برای دیجیتالی شدن صنعت دریایی

همکاری DNV GL با کونگسبر برای دیجیتالی شدن صنعت دریایی
موسسه رده بندی DNV GL نروژ و شرکت فناوری دریایی کونگسبر نروژ (maritime technology company Kongsberg) تفاهم نامه ای را در راستای ارتقای جایگاه دیجیتالی شدن در صنعت دریایی به امضا رساندند.
کد خبر: ۸۴۰۰۴

به گزارش گروه بین الملل مانا، براساس تفاهم نامه ای که بین موسسه رده بندی DNV GL نروژ و شرکت فناوری دریایی کونگسبر نروژ(maritime technology company Kongsberg) در راستای ارتقای جایگاه دیجیتالی شدن در صنعت دریایی به امضا رسید، بر این اساس شرکت هایی مورد خطاب قرارمی گیرند که به مشتریان کشتیرانی راه حل های دیجیتالی را برای بهینه سازی عملکرد ارائه می دهند و به کمک آنها مسیر برای عملیات امن تر و پایدار تسهیل می شود.

این گزارش ادامه داد: به موجب این تفاهم نامه، پل ارتباطی بین Kognifai- زیرساختاردیجیتالی مشترک و باز شرکت کونگسبر- وVeracity- زیرساختارمدیریت داده موسسه DNV GL – تشکیل خواهد شد تا کیفیت هردو زیرساختار تقویت شود و تعداد راهکارهای ارزش افزوده و خدمات برای مشتریان ارتقاء یابد.

"Geir Håøy" رئیس کونگسبر با اشاره به این که شراکت مذکور به طور چشم گیری فرصت های مشتریان برای دیجیتالی شدن را ارتقا می دهد، افزود: DNV GL و کونگسبر روی هم از تجربه ای به قدمت 350 سال و دانش و درک عمیقی برخوردارند، این همکاری مشترک افزایش ارزش مشتری را به ارمغان می آورد.

"Remi Eriksen" رئیس DNV GL گفت: این موسسه خدمات رده بندی و خدمات بیمه ای فنی دیگر خود را از طریق جمع آوری و پردازش اطلاعات دیجیتالی توسعه و گسترش می دهد. شفافیت و همکاری در زنجیره ارزش داده یک چالش بزرگ است. ترس از اینکه اشتراک دیدگاه ها و بینش ها که از طریق تبادل داده ها انجام می شود ممکن است از دست رفتن مزیت رقابتی را به همراه داشته باشد، سبب می شود که داده ها به اشتراک گذاشته نشوند. اما اصل اشتراک گذاری باید مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد و این بخشی از هدف اصلی در پساپرده زیرساختارهای امن و خوب سازماندهی شده ای مانند زیرساختارهای  Kognifai و Veracity است.

لازم به ذکر است: درماه می سال جاری میلادی، شرکت رولزرویس Rolls Royce انگلیس، مالکیت بخش دریایی تجاری خود را به شرکت فناوری دریایی کونگسبر نروژ واگذار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار