۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
یکم آبان در خرمشهر برگزار می شود؛

کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دبیر کمیته علمی نخستین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی، از برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در اول آبان ماه 98 خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۹۸۷

کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی

محمد ذاکری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار خواهد شد، معضلات صنعت‌های مرتبط با دریا مطرح و توانایی‌های دانشگاه‌ها در رابطه با این زمینه ارائه می‌شود.

وی افزود: این همایش به دنبال ایجاد سرآغازی برای رفع مشکلات صنعت و تقاضامحور کردن مطالعات دانشگاهی است که شرکت‌کنندگان در این همایش علاوه بر دانشجویان، محققان و متخصصان، صنعتگران نیز هستند.

دبیر کمیته علمی نخستین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی به دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس علمی اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر برای مشارکت و تبادل‌نظر، دانش و اطلاعات اساتید، متخصصان عرصه‌های علمی و صنعتی در زمینه های دریا و علوم دریایی و آشنایی با آخرین یافته هلی علمی و تکنولوژی روز در علوم دریایی و همچنین ارزیابی ظرفیت‌های توسعه‌ای درزمینهٔ های مختلف و هماهنگی و هم سویی متخصصان و محققان در دو بخش صنعت و دانشگاه مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش هستند.

ذاکری در ادامه به تشریح جزئیات بیشتری از برگزاری نخستین کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی پرداخت و گفت: این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه‌سازی و در پایگاه سیویلیکا نیز نمایش داده‌شده است.

وی افزود: نتایج و دستاوردهای این کنفرانس علمی به‌صورت کتابچه مجموعه مقالات در وب‌سایت کنفرانس و همچنین در پایگاه استنادی جهان اسلام منتشر خواهد شد.

کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی در محورهای مهندسی دریا، علوم دریایی، منابع طبیعی دریا و اقتصاد و مدیریت دریا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خواهد بود.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا ۱۵ شهریور و تاریخ اعلام نتایج تائید مقالات ۲۵ شهریور ۹۸ است. متقاضیان شرکت در اولین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی برای ارسال مقالات، ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باید به سایت کنفرانس به نشانی www.lanconf.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار