۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

همکاری اینمارست با هیوندای برای دیجیتالی شدن کشتی سازی

همکاری اینمارست با هیوندای برای دیجیتالی شدن کشتی سازی
برای پیشرفت مسیر دیجیتالی شدن صنعت کشتی سازی توافقنامه همکاری بین شرکت اینمارست از پیشگامان ارتباطات رادیویی و ماهواره ای با صنایع کشتی سازی هیوندای امضاء شد تا مسیر دیجیتالی شدن صنعت حمل ونقل دریایی هموارتر شود.
کد خبر: ۸۳۹۴۴

به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس این توافق شرکت اینمارست موظف است با افزایش پهنای باند تمامی سرویس های دیجیتالی را برای صاحبان کشتی از ابتدای ساخت تا تحویل و هنگام جابه جایی ارایه دهد.

"Stefano Poli" معاون توسعه کسب و کار Inmarsat Maritime با اشاره به اینکه توافقنامه با هیوندای برای اولین بار به عنوان نقطه  عطفی در جهان به شمار می رود یاد آور شد: گردانندگان این شرکت تمامی خدمات دیجیتالی را با استفاده از اینترنت اشیاء در اختیار یاردهای کشتی سازی در مرحله ساخت، صاحبان کشتی و مدیران خطوط کشتیرانی پس از تحویل ارائه می دهد.

وی افزود: با اجرای قرارداد تمامی نرم افزارهای مورد نیاز یک کشتی از صفر تا صد در اختیار سازندگان کشتی و سپس مالکان آن قرار خواهد گرفت تا در مسیر دیجیتالی شدن با  پیشرفت و گسترش بیشتر به راه خود ادامه دهند. زیرا معتقدیم آینده صنایع و حمل ونقل دریایی در گرو دیجیتالی شدن است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد شرکت های کشتی سازی و حمل و نقل دریایی در این مسیر گام بردارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار