۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
مدیر بحران استان بوشهر:

6 لنج باری در اسکله‌های نخل تقی و بوالخیر در آتش سوخت

مدیر بحران استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در اسکله‌های نخل تقی در عسلویه و بوالخیر در تنگستان گفت: این حادثه‌ها ظهر امروز رخ داد که 6 فروند لنج تجاری و باری در آتش سوختند.
کد خبر: ۸۳۹۰۸

6 لنج باری در اسکله‌های نخل تقی عسلویه و بوالخیر تنگستان در آتش سوخت

جهانگیر دهقان در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر به وقوع آتش‌سوزی در اسکله‌های نخل تقی عسلویه و بوالخیرتنگستان پرداخت و اظهار داشت: آتش‌سوزی در اسکله بندربوالخیر تنگستان ساعت 13:30 دقیقه رخ داد که با تلاش یک ساعته امدادگران و آتش‌نشانان در ساعت 14:30 دقیقه مهار شد.

وی با بیان اینکه در حادثه اسکله بوالخیر یک فروند شناور تجاری در آتش سوخت تصریح کرد: این شناور که حامل کالای تجاری بود طعمه حریق شد که علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

مدیر بحران استان بوشهر با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اسکله بندر نخل تقی شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: آتش سوزی در اسکله بندر نخل تقی ساعت 13:30 دقیقه رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی و اعزام آتش نشانان ساعت 15:30 دقیقه مهار شد.

دهقان با اشاره به اینکه در حادثه آتش سوزی بندر نخل تقی 5 شناور باری در آتش سوخت افزود: در حادثه آتش‌سوزی بندرنخل تقی  دو شناور 100 درصد در آتش سوخت، دو شناور بین 50 تا 60 درصد خسارت دید و یک شناور بیش از 30 درصد دچار سوختگی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید خاطرنشان کرد: علت حادثه آتش‌سوزی در بندر نخل تقی در دست بررسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار