۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

اجرای طرح دریا از نیمه دوم خرداد

اجرای طرح دریا از نیمه دوم خرداد
جانشین فرمانده ناجا از اجرای طرح دریا در سواحل مازندران توسط قرارگاه پلیس از ۲۰ خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۷۰

به گزارش مانا، سردار ایوب سلیمانی در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه طرح دریا از ۲۰ خردادماه عملیاتی شده و تا دهه اول مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: قرارگاه‌های پلیس برای تامین امنیت و آرامش مسافران تا پایان اجرای طرح همگام و همراه مردم است.

وی تصریح کرد: ایجاد نظام، انضباط اجتماعی و تأمین امنیت و آرامش مردم مهمترین مأموریت ناجا بوده و با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی و بسیج نیرو در راستای خدمات دهی بهتر به مردم تلاش می کنند.

جانشین فرمانده ناجا مازندران خاطرنشان کرد: شمال کشور با وجود جاذبه‌های بکر و دیدنی، مردمان خونگرم و مهمان نوازش و قرارگرفتن در مسیر بارگاه امام رضا (ع) هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است.

سلیمانی گفت: نیروهای امنیتی در مکان‌های تفریحی قبل از مردم آمادگی حضور داشته و حافظ امنیت و آسایش مردم خواهد بود و از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دریابانی شمال با صدها شناور و نیروی ورزیده برای کنترل و تمرکز در مناطق ممنوعه شنا آمادگی دارد، افزود: بسیج گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در مناطق ممنوعه شنا فعال است و به مردم توصیه می‌کنیم از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در جاده‌ها با تقویت راهور و در تفرجگاه‌ها نیز با تقویت نیروهای انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی منطقه نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهد شد، تصریح کرد: با جرایم مشهودی از جمله بدحجابی و بی حجابی در مناطق گردشگری برخورد شده و نیروی انتظامی در زمینه همه جرایم مشهود حساس و ماموریت های خود را انجام داده است.

سلیمانی بیان کرد: طبق آمار حدود ۹۵ درصد مردم به فلسفه حجاب ایمان دارند و زمینه سازی برای ایجاد ایمنی و آرامش از ماموریت های پلیس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار