۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

همکاری شرکت های آلمانی و نروژی برای کاهش مصرف سوخت کشتی

همکاری شرکت های آلمانی و نروژی برای کاهش مصرف سوخت کشتی
شرکت فناوری ZF آلمان و شرکت رولزرویس نروژ قصد توسعه یک سیستم مانیتورینگ الکترونیکی جدید برای کشتی ها با هدف کمک به کاهش مصرف سوخت و انتشارات دی اکسید کربن (CO2) دارند.
کد خبر: ۸۳۸۵۴

به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت فناوری(ZF) آلمان- پیشگام جهانی در صنعت ساخت قطعات خودرو- با همکاری شرکت رولزرویس نروژ که در زمینه خودروسازی، هوانوردی و دریانوردی یکی از شرکت‌های پیشرو در جهان است، قصد توسعه یک سیستم مانیتورینگ الکترونیکی جدید برای کشتی ها در راستای کمک به کاهش مصرف سوخت و انتشارات دی اکسید کربن (CO2) دارد.

این گزارش ادامه داد: سیستم مانیتورینگ الکترونیکی مدیریت سلامت تجهیزات (EHMS) داده ها را از موتورهای MTU، سیستم های انتقال انرژی ساخت شرکتZF و اجزای اصلی دیگر بر روی کشتی جمع آوری و تحلیل می کند، همچنین این سیستم عوامل دیگر مانند باد، امواج و جریانات جزر و مدی را نیز در نظر می گیرد.

شرکت کشتیرانی FRS Helgoline GmbH & Co. KG آلمان سیستم مذکور را بر روی کشتی مسافربری Halunder Jet امتحان خواهد کرد، "Tim Kunstmann" مدیرعامل این کشتیرانی آلمانی با تاکید براینکه پایداری برای ما با ارزش ترین عنصراست، گفت: زمانی که 680 نفر مسافر در St. Pauli Pier - بزرگترین محل بارگیری و باراندازی بندر هامبورگ – درانتظار سوار شدن در کشتی مسافربری Halunder Jet ferry به سر می برند، پایداری عملیات کشتی در اولویت و ارجحیت قرار داد.

وی درادامه افزود: FRS علاقه مند به مشارکت در طرح توسعه سیستم مانیتورینگ الکترونیکی جدید با شرکت های رولزرویس و ZF است و توجه خاص و ویژه ای به عملیات کارآمد و دوستدار محیط زیست شناورها دارد.

 گفتنی است: توافق و تلاش مشترک رولزرویس و ZF سیستم های رانش یکپارچه و بهینه را برای مشتریان صنعت دریایی به ارمغان می آورد.

این گزارش در پایان نوشت: از سال 2020 میلادی، سیستم مانیتورینگ الکترونیکی مدیریت سلامت تجهیزات در دسترس مدیران ناوگان قرار خواهد گرفت تا آنها بتوانند ناوگان های خود را به طور کارآمد و تا حد امکان دوستدار محیط زیست مدیریت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار