۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
وزیر امور خارجه کشورمان در بازدید از بندر شهید کلانتری چابهار عنوان کرد:

ایجاد شبکه حمل و نقل بین المللی از چابهار

ایجاد شبکه حمل و نقل بین المللی از چابهار
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بندر چابهار یکی از مهمترین امکانات کشور برای ترانزیت و ایجاد یک شبکه حمل و نقل بین المللی است.
کد خبر: ۸۳۸۱۹

به گزارش مانا، محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه کشورمان که پیش از سفر به پاکستان، در سفری یک روزه وارد چابهار شده است، با حضور در بندر شهید کلانتری، از تاسیسات، پایانه ها و اسکله های این بندر دیدن کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان توسعه شرق کشور را از اولویت های سیاست خارجی ایران دانست و با اشاره به پتانسیل های موجود در چابهار، گفت: این منطقه می تواند به امنیت و ثبات در افغانستان، پاکستان و ایران کمک زیادی کند.
وی تاکید کرد: بندر چابهار یکی از مهمترین امکانات کشور برای ترانزیت و ایجاد یک شبکه حمل و نقل بین المللی است.
ظریف با بیان اینکه چابهار منطقه آزادی است که می تواند به توسعه این منطقه کمک کند، تصریح کرد: تمام تلاش وزارت امور خارجه بر این است که از فرصت هایی که در چابهار وجود دارد با کمک شرکای خود در جامعه بین المللی استفاده کند.
وی اذعان داشت: خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم تا بازدیدی از بندر چابهار داشته باشم تا با آگاهی بیشتری در زمینه توسعه این منطقه تلاش کنم.
بر اساس این گزارش محمد جواد ظریف از پایانه مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری، بازدید کرد و سپس با یک فروند شناور، عازم بندر شهید بهشتی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار