۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

دکتر ظریف در رأس هیئتی وارد بندر چابهار شد

دکتر ظریف در رأس هیئتی وارد بندر چابهار شد
وزیر امور خارجه کشورمان امروز پنجشنبه در رأس هیئتی وارد بندر چابهار و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۸۱۳

به گزارش مانا، دکتر محمدجواد ظریف به منظور بازدید از پتانسیل ها و زیرساخت های شهرستان چابهار و بازدید از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری وارد این بندر شده است.
وی در این سفر یک روزه از پتانسیل ها و زیرساخت های شهرستان چابهار، مجتمع فولاد، پتروشیمی مکران و پیکره های صنعتی و تجاری منطقه آزاد بازدید می کند
همچنین بازدید از بنادر شهید بهشتی و شهیدکلانتری، اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات استراتژیک این دو بندر و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری از جمله های برنامه هایوزیر امور خارجه در سفر به بندر چابهار است.
شایان ذکر است، در جریان این سفر جلسه ای با حضور دکتر ظریف، استاندار سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، مدیر عامل منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و سرپرست گمرک شهرستان چابهار و جمعی از مدیران کشوری و استانی به منظور بررسی راهبردهای منطقه ای و معرفی قابلیت ها و پتانسیل های بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در محل بندر شهید بهشتی چابهار برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار