۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

تصویب 250 میلیارد ریال برای بهسازی بنادر صیادی تنگستان

فرماندار تنگستان با اشاره به تصویب 250 میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برای ساماندهی بنادر تنگستان گفت: این اعتبار برای بهسازی بندر صیادی عامری و احداث اسکله صیادی دلوار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۳۷۶۱

250 میلیارد ریال برای بهسازی بنادر صیادی تنگستان مصوب شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالحسن رفیعی پور در بازدید از اسکله بندر دلوار با بیان اینکه مطالبات ساکنان بنادر تنگستان ایجاد و ساماندهی اسکله ها  است اظهار کرد: شهرستان ساحلی تنگستان دارای بنادر متعددی است که عمده معیشت مردم مرزدار از طریق این بنادر و از راه دریا تامین می‌شود.

فرماندار تنگستان به سفر رئیس جمهور در اواحر اسفند سال قبل پرداخت و گفت: در این سفر برای بهسازی بندر صیادی عامری و احداث اسکله صیادی دلوار 250 میلیارد ریال  اختصاص یافت.

وی با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مطالبات مردم بندر نشین تنگستان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته  مبلغ 100 میلیارد ریال برای کمک به بهسازی بندر صیادی عامری و مبلغ 150 میلیارد ریال برای احداث اسکله صیادی دلوار در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به تصویب رسید.

رفیعی پور افزود: بیشتر مردم بخش دلوار شهرستان تنگستان از طریق صید و صیادی و تجارت دریایی امرار و معاش می‌کنند که لازم بود نسبت به احداث‌ و بهسازی این بنادر اقدام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار