۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
فردا صورت می گیرد ؛

بررسی تسریع و تسهیل خروج کالاهای اساسی از بندر امام

بررسی تسریع و تسهیل خروج کالاهای اساسی از بندر امام
برای تسریع و تسهیل خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی، معاونین وزاری راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و گمرک جمهوری اسلامی ایران، فردا به استان خوزستان سفر می کنند.
کد خبر: ۸۳۷۳۵
به گزارش مانا، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به افزایش بی سابقه تخلیه انواع نهاده های دامی و کشاورزی در مجتمع بندری امام خمینی گفت: در جهت هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل و تسریع در خروج کالا از بندر امام خمینی، معاونین وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و گمرک  از وضعیت تخلیه و انبارش کالاها بازدید می کنند.
وی افزود: هم اندیشی برای اتخاذ روش مؤثر در خروج کالا در بندر امام خمینی از دیگر اهدافی است که معاونین چهار وزارتخانه کشور بررسی خواهند کرذد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مدیرعامل سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل  سازمان  راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرخدمات بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران از جمله مدیرانی هستند که فردا (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ) زنجیره تأمین کالا و توزیع کالاهای اساسی کشور، تمهیدات لازم  برای هم افزایی در تسریع  در خروج کالا و پیشگیری از رسوب کالا را در بندر امام  بررسی می کنند.
تنظیم بازار، پاسخگویی به هنگام  به نیازهای آن  و تقویت  همکاری های چندبخشی واتخاذ  تمهیدات لازم  در تسهیل و جابه جایی  نهاده های دامی و کشاورزی از اهم محورهای نشست مشترک در بندر امام خمینی به شمار می آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار