۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

تعریض و ایمن سازی جاده آبادان - بندر اروندکنار

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح تعریض و ایمن سازی جاده آبادان - بندر اروندکنار از محل اعتبارات ملی خبرداد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۶۹۶

تعریض و ایمن سازی جاده آبادان - بندر اروندکنار

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: اعتبار این طرح از محل منابع تملک دارایی سرمایه ای تحت عنوان "نوار ساحلی جنوب کشور" مصوب شده است.

به گفته وی محور 50 کیلومتری آبادان - اروندکنار یکی از مهمترین محورهای جنوب خوزستان به شمار می رود که به دلیل کم عرض و یک بانده بودن همواره شاهد حوادث خونبار رانندگی بوده است.

این نماینده مجلس افزود: به رغم تردد کاروان های راهیان نور و روستائیان بسیاری از این جاده، طرح تعریض و ایمن سازی جاده آبادان - اروندکنار سالهاست به صورت نیمه کاره رها شده است.

مختار بیان کرد: 35 کیلومتر از مسیر 50 کیلومتری آبادان – بندر اروندکنار نیاز به تعریض دارد که اعتبار این طرح در آبان ماه سال گذشته در بودجه کشور مصوب و مقررشد این اعتبار در بودجه سال 98 الحاق شود.

وی افزود: در روزهای پایانی اردیبهشت ماه جاری قیر برای زیرسازی پنج تا هفت کیلومتر این جاده تامین می شود و از آن پس اعتبار آن به صورت مستمر تا پایان پروژه تامین می شود.

مختار افزود: با ایمن سازی و تعریض این محورجنوبی خوزستان تا پایان سال جاری، یکی از مطالبات به حق مردم بندر اروندکنار محقق می شود.

جاده آبادان - بندر اروندکنار در ایام نوروزی یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی کشوراست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار