۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

دیجیتالی شدن راه گریز ناپذیر صنعت دریایی

دیجیتالی شدن راه گریز ناپذیر صنعت دریایی
دیجیتالی شدن صنعت حمل و نقل دریایی به عنوان یک ابتکار استراتژیک کلیدی برای بهره وری و به حداکثر رساندن کارآیی عملیات ،سرلوحه کار مسئولان و دست اندرکاران این صنعت قرار دارد.
کد خبر: ۸۳۶۰۵

 

به گزارش گروه بین الملل مانا، تحلیل گران دریایی بین المللی می گویند با گرایش حمل ونقل دریایی به سمت دیجیتالی شدن تصمیمات بر پایه اطلاعات عمیق تری اتخاذ خواهد شد و صنعت حمل ونقل دریایی هیچ راهی جز انتخاب مسیری که به دیجیتالی شدن منجر می شود، ندارد.

"Antonio Albiero" مدیر عامل شرکت Singular Point در این زمینه می گوید: اعتقاد دارم شرکت های حمل و نقلی به سرمایه گذاری به سمت دیجیتالی کردن این صنعت پیش خواهند رفت.

وی گفت: در این ارتباط در 10 تا 15 سال آینده تحول عظیمی در حمل ونقل، بنادر و ترمینال ها رخ خواهد داد به گونه ای که در سال های مورد نظر که اشاره شد نخستین ناوگان تجاری کشتی های خودران  را شاهد خواهیم بود.

در چنین شرایطی موضوع بلاک چین نیز تمامی این صنعت را تحت شعاع قرار خواهد داد.

در واقع دیجیتالی شدن، جمع آوری داده ها، تجربه ها و تجزیه و تحلیل هاست که فقط باید مدیریت شود.

صنعت حمل و نقل دریایی هیچ راهی جز انتخاب دیجیتالی شدن ندارد و در این میان بزرگترین چالش برای شرکت های درگیر، یافتن راه حلی برای دست یابی به آن است.

این موضوع را مالکان خطوط بزرگ کشتیرانی دنیا به خوبی دریافته در کنار رعایت استاندارد ها و قوانین IMO برای آن برنامه ریزی کرده و مجبور به پذیرش آن هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار