۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

نجات خدمه لنج حادثه دیده در آب های خلیج فارس

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: لنج باری به سبب آبگرفتگی در آب های خلیج فارس بوشهر دچار حادثه شد که امدادگران بنادر و دریانوردی بوشهر 6 سرنشین آن را از غرق شدن نجات دادند.
کد خبر: ۸۳۵۵۷

نجات خدمه لنج حادثه دیده در آب های خلیج فارس

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، از استقرار پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: امدادگران این پایگاه‌ها در سواحل استان بوشهر شبانه روز برای امداد رسانی به دریانوردان در خلیج فارس آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه ایستگاه مخابرات دریایی شبانه‌روز پاسخگوی دریانوردان در خلیج فارس است افزود: دریانوردان در آب های خلیج فارس با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌توانند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهراز طریق شماره تلفن 1550 تماس برقرار و خدمات لازم را دریافت کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات سرنشینان لنج باری حادثه دیده در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: یک فروند شناور لنج باری که از بندر دبی به‌ مقصد بندر گناوه در حرکت بود به‌ سبب آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند که احتمال غرق شناور و از کار افتادن دستگاه مسیریاب آن وجود داشت. پس از اعلام موضوع به مرکز جستجو و نجات دریایی، شناورناجی 20 و هادی 5 به موقعیت مورد نظر اعزام شد.

ارجمندزاده با بیان اینکه بعد از اعلام اضطرار امدادگران دریایی هر 6 خدمه لنج را نجات دادند اظهار داشت: با رسیدن شناورهای اعزام شده به موقعیت موتور لنج، به سرعت عملیات تخلیه آب از موتور لنج حادثه دیده انجام و توسط شناورهای ناجی 20 و هادی 5 به اسکله بندر بوشهر منتقل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار