۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

بخشی از ساحل شهر خرمشهر زیر آب رفت

بخشی از ساحل شهر بندری خرمشهر در پی بالا آمدن آب کارون و اروندرود زیر آب رفت و مشکلاتی برای مردم منطقه بوجود آورد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۵۲۹

بخشی از ساحل شهر خرمشهر زیر آب رفت

به گزارش خبرنگار مانا، افزایش حجم آب رودخانه کارون ناشی از بروز   پدیده  مد موجب آبگرفتگی پارک ساحلی بایندر منطقه کوت شیخ خرمشهر شد.

شهردار خرمشهر در بازدید سواحل خرمشهر که دچار آبگرفتگی شده اند از بسیح امکانات برای خروج آب سیلاب ناشی از مد دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران خرمشهر، به زودی بخشی از تجهیزات و پمپ های مکنده در نقاط ساحلی خرمشهر انتقال می یاید تا آب را از مناطق سیل زده خارج کند.

داوود دارابی افزود: هم اکنون عوامل اجرایی شهرداری در مناطق ساحلی علقمه، طویجات و محری مشغول به احداث و تقویت سیل بندها هستند.

کوروش مودت فرماندار خرمشهر نیز به خبرنگار مانا گفت: عملیات نجات بخشی مناطق آسیب پذیر خرمشهر ناشی از سیلاب کارون از جمله حواشی شهر و روستاهای شمالی خرمشهر شروع شده است.

وی گفت: با کمک گروه های جهادی و دستگاه های دولتی اوضاع تحت کنترل است و تلاش می شود با تخلیه آب از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده اند، وضعیت به حالت عادی برگردد.

استاندار خوزستان روز جمعه در پی بالا آمدن آب اروندرود، کارون و مد خلیچ فارس و سرریز آب تالاب شادگان، وضعیت فوق العاده در شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان اعلام کرد.

تا لحظه مخابره خبر گزارشی از پیشروی احتمالی آب به نواحی ساحلی شهرهای آبادان و اروندکنار دریافت نشده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار