۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

تداوم وضعیت سفید در شهر بندری خرمشهر

فرماندار خرمشهر گفت: شهر بندری خرمشهر از نظر خطرات ناشی از سیلاب در وضعیت سفید است و در حال حاضر هیچ خطری این شهر را تهدید نمی کند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۵۱۶

تداوم  وضعیت سفید در شهر بندری خرمشهر

کوروش مودت در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: سیل بندها در شهر خرمشهر به طول چهار متر احداث شدند و در زمینه ماشین آلات مکانیکی کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای جهادی، انتظامی، بسیج و در گروه های مردم به صورت شبانه روز برای تقویت سیل بندها در روستاهای غرب کارون تلاش می کنند..

فرماندار خرمشهر با اشاره به مشکل بوجود آمده در جاده خرمشهر - اهواز گفت: هم اکنون با برطرف شدن مشکلات آن این جاده برای تردد خودروها باز است.

وی بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خرمشهر فعالیت 40 روزه برای مقابله با سیلاب احتمالی اندیشیده شد.

مودت با اشاره به اینکه تلاش شده خسارات ورود سیلاب کارون به روستاهای خرمشهر به حداقل برسد افزود: بخشی از اراضی کشاورزی خرمشهر دچار آبگرفتگی شده ولی اجازه نمی دهیم تحت هیچ شرایطی سیلاب وارد شهر خرمشهر شود.

وی به مردم اطمینان داد خطری جدی شهر خرمشهر را تهدید نمی کند و مردم نباید به شایعات که توسط رسانه های مجازی به آن دامن می زنند توجه کنند.     

مودت با بیان اینکه محور قدیم خرمشهر - اهواز به علت آبگرفتگی مسدود شده است از ساکنان مناطق روستایی خواست در حفظ و حراست از سیل بندها تلاش کنند.

سیل همچنان 400 هزار نفر از مردم خوزستان را تهدید می کند و بیش از 100 هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی خوزستان برای در امان ماندن از خطر سیلاب ، خانه و کاشانه خود را ترک کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار