۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

ترانزیت بزرگترین کشتی کانتینری از کانال پاناما!

ترانزیت بزرگترین کشتی کانتینری از کانال پاناما!
موسسه تحقیقی آلفالاینر در جدیدترین تحلیل خود از مهمترین اتفاقات بازار حمل و نقل دریایی نوشت.
کد خبر: ۸۳۵۰۸

به گزارش گروه بین الملل مانا، موسسه تحقیقی آلفالاینر در جدیدترین تحلیل خود ابتدا ذره بین را به سمت کانال پاناما برد و نوشت:

*شرکت کشتیرانی اورگرین تایوان قرار است کشتی نئوپاناماکس TRITON با ظرفیت 14 هزار و 424 TEU و طول  369.00 متر و عرض 51.20 متر را در خط سرویس دهی خاور دور- ساحل شرقی آمریکا که از کانال پاناما عبور می کند، مستقر کند. این نخستین کشتی کانتینری است که با این اندازه طول و عرض در اواسط  ماه می سال جاری میلادی از این کانال عبور خواهد کرد.

گفتنی است: از ماه  ژانویه سال 2016 میلادی و به دنبال توسعه کانال پاناما، تعداد ترانزیت کشتی های نئوپاناماکس از این کانال به طور مستمر روند افزایشی را طی کرده است. در حال حاضر کشتی های کانتینری سهم 47 درصدی از کل حجم ترانزیت از طریق کانال را بر عهده دارند.

بزرگترین کشتی کانتینری که تا کنون در مسیرهای ترانس پاناما مستقر شده، کشتی کانتینری غول پیکر نئوپاناماکس با طول 366.00 و عرض 48.40 متر بوده است.

* خطوط کشتیرانی Sinokor Merchant و Heung-A shipping کره جنوبی در یازدهم ماه جاری میلادی به طور رسمی قرارداد ادغام بخش های تجاری خود را امضا کردند.

*خطوط  کشتیرانی برای جلوگیری از کاهش بیشتر نرخ های کرایه حمل در آسیا-اروپای شمالی دست به کار شدند.

 *کشتیرانی ون های و Interasia Lines تایوان یک خط سرویس دهی جدید هفتگی را معرفی خواهند کرد که چین مرکزی را به ویتنام و کامبوج متصل می کند.

* شرکت X-press Feeders خبر از بازسازی شبکه درون مدیترانه ای خود داد.

* کشتیرانی مولرمرسک دانمارک کشتی کانتینری MAERSK HUACHO  دهمین کشتی کانتینری از مجموع  یازده فروند کشتی سفارش داده شده به ظرفیت 15 هزار و 282 TEU را از کشتی سازی صنایع سنگین کره جنوبی تحویل گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار