۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

اتحادیه کشتیرانی کانتینری دیجیتالی راه اندازی شد

اتحادیه کشتیرانی کانتینری دیجیتالی راه اندازی شد
بزرگترین شرکت های کشتیرانی کانتینری جهان به طور رسمی اتحادیه کشتیرانی کانتینری دیجیتالی موسوم به DCSA را راه اندازی کردند. 
کد خبر: ۸۳۵۰۳

به گزارش گروه بین الملل مانا، چهار شرکت از بزرگترین شرکت های کشتیرانی کانتینری جهان شامل ام اس سی سوئیس، مولرمرسک دانمارک، هاپاگ لوید آلمان و هلدینگ مشترک کشتیرانی ژاپن ONE به طور رسمی اتحادیه کشتیرانی کانتینری دیجیتالی موسوم به DCSA را به منظور تقویت استاندارد سازی، دیجیتالی شدن، تعامل متقابل و همچنین در راستای کارآمدتر ساختن صنعت کشتیرانی برای مشتریان و خطوط کشتیرانی راه اندازی کردند.

این گزارش درادامه با اشاره به اینکه DCSA یک اتحادیه غیرانتفاعی برای خطوط کشتیرانی است و "Thomas Bagge" از کشتیرانی مرسک دانمارک کرسی ریاست آن را برعهده دارد، نوشت: این اتحادیه تنها بر روی استانداردها متمرکز خواهد شد و قصد توسعه یا فعال کردن ساختار دیجیتالی خود را ندارد. افزون بر این قصد ایجاد یک طرح کلی( blueprint) برای توسعه خطوط سرویس دهی جدید و پردازش ها دارد که بخش مهمی از آینده صنعت تلقی می شود.

یکی از مقامات کشتیرانی ام اس سی دراین باره گفت: برای نخستین بار در طی بیست سال است که بازیگردانان صنعت کشتیرانی کانتینری با یک هدف مشترک برای کشاندن صنعت به حیطه دیجیتالی گردهم آمده است. از اتحادیه انتظار می رود که همکاری را با سهام داران متعدد از سراسر زنجیره ارزش را آغاز کند.

وی در ادامه افزود: DCSA برای منفعت کل صنعت کشتیرانی کانتینری فعالیت می کند. بنابراین، این مسئله مهم است که دفتر مرکزی آن در کشور خنثی واقع شده باشد، به طوری که به نفع هیچ سهام دار خاصی یا شرکتی نباشد.

اتحادیه DCSA با خطوط کشتیرانی کانتینری دیگری که علاقه مند به پیوستن هستند درحال بحث و مذاکره است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار