۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

اعزام قایق های امدادی تندرو به مناطق سیل زده

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از اعزام قایق های تندروی امداد و نجات به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: محموله‌ کمک های اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۴۸۰

اعزام قایق های امدادی تندرو به مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگار مانا، نورالله اسعدی افزود: بندر خرمشهر از ابتدای شروع سیلاب با تشکیل کمیته بحران تمام تمهیدات لازم را برای کمک رسانی به مناطق درگیر با سیلاب و همچنین بسیج امکانات بندر برای مقابله با طغیان کارون و اروندرود را  به مورد اجرا گذاشت.

وی از ارسال محموله آذوقه و اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: اقلام تهیه شده برای کمک به مردم آسیب دیده از سیلاب شامل برنج، تن ماهی، حلوا شکری، رب گوجه، پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، بادمجان، آب معدنی، لوازم بهداشتی و گونی است که توسط چند دستگاه خودروی باری به مناطق سیل زده منتقل شدند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: علاوه بر این، تعداد زیادی از کارکنان اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به منظور کمک به ایجاد سیل بند و کمک به مردم سیل زده به مناطق درگیر با سیلاب اعزام شدند تا به مردم این مناطق یاری برسانند.

اسعدی از تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برای بسیج همه امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت: این اداره کل تاکنون به ارسال ادوات و ماشین آلات سنگین و همچنین کانتینر برای ایجاد سیل بند در مناطق آسیب پذیر اقدام کرده است.

وی همچنین از اعزام دو قایق تندروی امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به مناطق سیل زده خبرداد و اظهار داشت: تعدادی از نیروهای متخصص امداد ‌‌نجات دریایی بندر خرمشهر نیز برای بررسی اوضاع  و کمک به مردم سیل زده به این مناطق اعزام شدند تا در خصوص کمک رسانی به مردم اقدام کنند.

وی در پایان از ادامه ارسال کمک های این اداره کل به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با تمام امکانات و نیروها در کنار مردم سیل زده قرار دارد و آماده هرگونه همکاری و امداد رسانی به هموطنان است.

طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون و بروز سیلاب مهیب و بی سابقه، 12 شهرستان خوزستان را درگیر خود کرده است و تاکنون 400 هزار نفر در 12 شهر و 250 روستا در معرض این سیلاب ویرانگر قرار گرفته اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار